اعتماد به خدا

 


 
خداوند خاطر نشان می‌سازد که او سخن می‌گوید و وقتی چنین می‌کند، عادلانه سخن می‌گوید.می‌توانیم همیشه به آنچه او می‌گوید و راست است، اعتماد داشته باشیم. خدا به شیوه‌های گوناگون با ما سخن میگوید که شامل مواردی از این دست هستند: کلامش، طبیعت، مردم، شرایط، آرامش، حکمت، شفاعت، خواب‌، رؤیا، و آنچه بعضی‌ها "شهود درونی" می‌گویند -که بهترین تعریف برای "شناخت" عمیق درون قلبمان است-، اما تنها به این موارد محدود نمی‌گردد. همچنین از طریق کتاب مقدس که "صدای خاموش و آرام" نامیده می‌شود، سخن می‌گوید که به باور من این مورد نیز به شهود درونی اشاره دارد.

خدا همچنین از راه وجدان، تمایلات ما، و صدایی رسا با ما سخن می‌گوید، اما به یاد داشته باشیم که وقتی او سخن می‌گوید یا آنچه که میگوید، همواره راست است و هرگز مخالف با کلام مکتوبش نیست. ما به ندرت صدای خدا را آشکارا از طریق آنچه اتفاق افتاده، می‌شنویم. من سه یا چهار بار صدای خدا را به وضوح در زندگیم شنیده‌ام. دو بار از این موارد را درخواب بودم و صدای او مرا با نامیدن اسمم بیدار کرد. تنها چیزی که شنیدم، "جویس" بود، اما می‌دانستم خدا با من سخن میگوید. او نمی‌گفت چه می‌خواهد، اما به طور غریزی می‌دانستم که مرا می‌خواند تا کار خاصی برایش انجام دهم، اگرچه چندین سال طول کشید تا آن را دریابم. 

می‌خواهم شما را تشویق کنم تا از خدا بطلبید کمکتان کند تا صدایش را به هر روشی که می‌خواهد با شما سخن بگوید، بشنوید. او شما را دوست دارد؛ برای زندگی‌تان نقشه‌های عالی دارد و می‌خواهد دربارۀ این مسائل با شما صحبت کند.

پیغام امروز خدا برای شما: 

خدا به شیوه‌های مختلف سخن می‌گوید، فقط به یاد داشته باشید او هرگز برخلاف کتاب مقدس چیزی نمی‌گوید.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ