فرزانه انصاری‌فر، خواهر قربانی سرکوب آبان‌ماه، به دادگاه انقلاب احضار شد

 



فرزانه انصاری‌فر، خواهر فرزاد انصاری‌فر، سرامیک‌کار ۲۷ ساله اهل بهبهان که در جریان اعتراضات آبان ۹۸ بر اثر اصابت گلوله به سرش کشته شد، به شعبه ۳ دادسرای انقلاب بهبهان احضار شده است.

یک منبع آگاه روز پنج‌شنبه به رادیوفردا گفت که خانم انصاری‌فر به اتهام توهین به رهبری، مشارکت در اخلال در نظم و آسایش عمومی و برهم زدن امنیت کشور و همچنین اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی و خارجی به شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهر بهبهان احضار شده است.

فرزانه انصاری‌فر در تیرماه ۱۳۹۹ در جریان اعتراض‌های مردم بهبهان به نابسامانی‌های اقتصادی و سرکوب سیاسی بازداشت و با قرار وثیقه آزاد شده بود.

فرزاد انصاری‌فر در بحبوحه اعتراضات روز ۲۵ آبان ۹۸ در بهبهان بر اثر اصابت گلوله به سرش کشته شد. پرونده شکایت خانواده او برای معرفی آمران و عاملان قتل فرزندشان، همچون دیگر خانواده‌های جان‌باختگان آبان تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

امین انصاری‌فر، پدر فرزاد که خود از جانبازان جنگ ایران و عراق و از باز‌ماندگان عملیات کربلای ۴ است، در گفت‌وگو با رادیوفردا گفته بود که فرزاد حدود ساعت یک بعدازظهر، پس از تعطیلی کارش، در نزدیکی خانه از پشت سر تیر خورد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند