دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

 



طی روز گذشته و امروز پنجشنبه ۶ خردادماه، تعدادی از کارکنان آبفای روستایی خوزستان برای سومین روز متوالی در مقابل ساختمان استانداری واقع در اهواز، شماری از کادر درمانی بیمارستان بوعلی واقع در تهران در محل کار خود و جمعی از شهروندان ساکن شهرستان بهبهان در مقابل محل برگزاری نماز جمعه این شهر، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۰، تعدادی از کارکنان آبفای روستایی خوزستان، برای سومین روز متوالی در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی و بیمه ای خود، در مقابل ساختمان استانداری، دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، بیمه کارکنان آبفای روستایی خوزستان به مدت سه سال است که پرداخت نشده و همچنین حقوق سه ماه اخیر خود را نیز دریافت نکرده اند.

این شهروندان “رفع تبعیض بین پرسنل آبفا روستایی و شهری” را از دیگر مطالبات خود عنوان کردند.

تجمع کادر درمانی بیمارستان بوعلی در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰، شماری از کادر درمانی بیمارستان بوعلی واقع در تهران در محل کار خود تجمع کردند.

تجمع این کارکنان در اعتراض به پایین بودن حقوق دریافتی و سایر مطالبات آنها صورت گرفته است.

اعتراض جمعی از شهروندان ساکن بهبهان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰، جمعی از شهروندان ساکن شهرستان بهبهان واقع در استان خوزستان در مقابل محل برگزاری نماز جمعه این شهر دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به بیکاری و عدم بکارگیری آنها در پالایشگاه بید بلند ۲ بهبهان صورت گرفته است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند