اگر پیرو وفادار عیسی هستیم،همان کاری را که او از ما می‌خواهد انجام خواهیم داد

 


بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که به عیسی ایمان دارند اما تمایلی به انجام کارهای او ندارند.  

این موضوع باید ما را ارزیابی کند که آیا واقعاً پیرو مسیح هستیم یا فقط ادعا می‌کنیم که چنین است. 

یکی از واضح ترین جملات در مورد ایمانداران واقعی در یعقوب 2: 18-20 می‌باشد که اینچنین می‌گوید: 

حال کسی ممکن است بگوید: «تو ایمان داری و من هم اعمال دارم!» اما تو ایمانت را بدون اعمال به من بنما و من ایمانم را با اعمالم به تو خواهم نمود.تو ایمان داری که خدا یکی است.نیکو می‌کنی!حتی دیوها نیز این‌گونه ایمان دارند و از ترس به خود می‌لرزند!ای نادان،می‌خواهی بدانی چرا ایمان بدون عمل بی‌ثمر است؟ 

این عاقلانه نیست که فکر کنیم می‌توانیم فقط ایمان آوریم ولی به آنچه خدا از ما می‌خواهد انجام دهیم عمل نکنیم. 

در اراده خدا بودن انجام کاری است که او ما را به آن دعوت کرده است.  

این فقط برای بدست آوردن نجات ما نیست،بلکه برای نشان دادن ایمانمان به دیگران است. 

خدا از ما می‌خواهد که در تاکستان خود کار کنیم.تاکستان نمادی از مردم اطراف ما است.او 

 می گوید:مزارع برای برداشت آماده است. 

واقعیت این است؛ما نمی توانیم فقط بگوییم"بله، من مایل هستم" و بدون اینکه با ایمان حرکت کنیم و به پیش رویم با مردم اطراف خود مشغول شویم.بلکه باید با ایمان رو به جلو حرکت کنیم. 

اگر برای داشتن زندگی روحانی و نزدیک به خدا فقط به دیگران نگاه کنیم و سعی کنیم دنبال رو آنها باشیم ممکن است احساس ترس با خود به همراه داشته باشد و خطرناک به نظر برسد. 

فرستاده شدن از سمت خدا و رفتن برای برقراری  ارتباط روحانی با دیگران می تواند احساس ترس و اضطراب در ما ایجاد کند.اما این اراده خداوند برای ما به عنوان فرستادگان نیست بلکه عیسی به ما ماموریت می دهد که اعزام شویم اما با آرامش بیرون برویم،نه با ترس و اضطراب. 

وقتی این اطمینان کامل را داشته باشیم که عیسی ما را رها نمی کند و همرا ه ما است،این آرامش را در اعماق وجود خود احساس خواهیم کرد.ما می دانیم که او با ما است و ما را راهنمایی می کند.دانستن این موضوع به ما یک آرامش عمیق و درونی برای اطاعت از فرمان‌هایش می دهد.فرستاده شدن  به این معنی است که چشمانمان را به اطراف خود باز نگه داشته و از خدا بخواهیم که به ما نشان دهد با چه کسانی راجع به او صحبت کنیم؟ سپس با جدیت در دعا برایشان بایستیم و اشتیاق داشته باشیم و در امور روحانی 

با آنها مسئولانه پیش رویم.

امروز،بیایید گفتن "بله ی" ما به خداوند فقط برای شروع  ارتباطی سطحی و ظاهری با دیگران نباشد،بلکه بیایید قدم ایمان در جهت رسیدن به این هدف بزرگ را برداریم.

در رابطه با خبر خوش با دیگران چه ترس یا تردیدی دارید؟  

چگونه می توانید در مقابل این ترس ها با حقیقت مبارزه کنید؟

  بیایید با هم دعا کنیم؛ خداوندم،من مشتاق هستم که با ایمان زندگی کنم.من می‌خواهم به تو اعتماد کنم که هر کجا مرا صدا می کنی و میفرستی بروم،تو با من خواهی بود. باور دارم زمانی که مرا میفرستی تا با کسی ارتباط داشته باشم،به من شهامت و کلمات پر از حکمت خواهی داد،لطفا به من کمک کن تا با ایمان زندگی کنم نه با ترس،به من کمک کن تا در عشق تو چنان ایمن باشم که اشتیاق داشته باشم دیگران را نیز برای تو صید کنم تا آنها نیز محبت و لطف تو را تجربه کنند.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند