دادگاه مطبوعات؛ اعلام جرم علیه مسئولان سه خبرگزاری

 


  روز یکشنبه ۱۳ تیرماه، مدیر مسئول پایگاه خبر و اطلاعات روز، مدیرعامل پایگاه خبری نفت ما و خبرنگار این پایگاه و مدیر مسئول پایگاه خبری میز نفت، در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از عصر ایران، روز یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰، جلسه دادگاه مطبوعات در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات در این خصوص گفت: “در دادگاه مطبوعات این هفته سه پرونده رسیدگی شد که در هر سه مورد متهمان مستحق تخفیف شناخته شدند”.

احمد مومنی راد افزود: “پرونده اول مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبر و اطلاعات روز به اتهام توهین به مقامات بود که هیات منصفه در اتهام یادشده، متهم را به اتفاق آرا مجرم اما با اکثریت آرا آنها را مستحق تخفیف دانست”.

وی ادامه داد: ” پرونده دوم اتهام افترا مدیرعامل پایگاه خبری نفت ما و خبرنگار این پایگاه بود که هیات منصفه در اتهام یادشده متهمان را به اتفاق آرا مجرم و با اکثریت آرا متهمان را مستحق تخفیف دانست”.

مومنی راد اظهارداشت: “پرونده سوم مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری میز نفت به اتهام افترا بود که هیات منصفه در اتهام مزبور متهم را به اتفاق آرا مجرم و با اکثریت آرا آن را مستحق تخفیف دانست”.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند