دستکم ۱۷ تجمع اعتراضی برگزار شد

 



امروز پنجشنبه ۱ مهرماه، جمعی معلمان و فرهنگیان در شهرهای همدان، ساری، آبادان، زنجان، شاهرود، ممسنی، دیواندره، اردبیل، یزد، قزوین، کوهدشت، کرمانشاه، مشهد، تبریز، کرج و اراک در مقابل ساختمان آموزش و پرورش و در شهر قم مقابل دفتر نماینده استان و جمعی از کارنامه سبزها برای بیستمین روز متوالی در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش واقع در تهران، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنجشنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۰، جمعی از معلمان و فرهنگیان در شهرهای همدان، ساری، آبادان، زنجان، شاهرود، ممسنی، دیواندره، اردبیل، یزد، قزوین، کوهدشت، کرمانشاه، مشهد، تبریز، کرج و اراک در مقابل ساختمان آموزش و پرورش و در شهر قم مقابل دفتر نماینده استان، دست به تجمع اعتراضی زدند.

این معلمان ضمن رونمایی از بنرهای اعتراضی با سر دادن شعارهایی از قبیل “معلم بیدار است، از تبعیض بیزار است” ، “منزلت، معیشت حق مسلم ماست” و “یک اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه” خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

معلمان شاغل و بازنشسته خواهان اجرای طرح رتبه‌بندی به میزان ۸۰ درصد هیأت علمی برای معلمان شاغل، اجرای همسان‌سازی حقوق برای معلمان بازنشسته و تحقق دیگر خواسته‌های خود هستند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند