آزار و اذیت ۲ کودک در شهرستان جاسک

 



به تازگی ویدیویی از آزار دو کودک در منطقه‌ای حوالی شهرستان جاسک در فضای مجازی منتشر شده است. آنطور که در این ویدیو دیده می‌شود فردی با استفاده از تکه چوبی دو کودک را ضرب و شتم کرده و سپس آنها را بلند کرده و بر روی زمین پرتاب می‌کند. انتشار این ویدیو در فضای مجازی با واکنش منفی بسیاری از کاربران مواجه شده و فرد کودک آزار تاکنون شناسایی و بازداشت نشده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، ۲ کودک خردسال در منطقه‌ای حوالی شهرستان جاسک در استان هرمزگان مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، به تازگی ویدیویی از آزار این دو کودک در فضای مجازی دست به دست می‌شود که واکنش منفی بسیار از کاربران را به دنبال داشته است.

آنطور که در این ویدیو دیده می‌شود فردی با چوب این دو کودک را ضرب و شتم کرده و سپس آنها را بلند کرده و بر روی زمین پرتاب می‌کند.

کودکان در حالی که با گریه از این فرد می‌خواهند ضرب و شتم را پایان دهد با بی‌اعتنایی او رو‌به شده و فرد کودک آزار، از کودکان می‌خواهد، تا کفش‌های او را ببوسند.

انتشار این ویدیو در فضای مجازی با واکنش منفی بسیاری کاربران مواجه شده و فرد کودک آزار تاکنون شناسایی و بازداشت نشده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند