سه سال شکنجه یک زن توسط همسرش/ دادستان آبادان: “چرا با رسانه‌ها مصاحبه کردی؟”



بر اساس ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، یک زن ساکن آبادان به مدت سه سال توسط همسرش به شدت تحت شکنجه روحی و جسمی قرار گرفته و بینایی خود را نیز از دست داده است. این زن که پرستو نام دارد پس از انتشار ویدیو مذکور برای پیگیری شکایت از همسرش به مراجع قضایی محل سکونت خود مراجعه کرده و دادستان آبادان با پرخاشگری او را به دلیل انتشار ویدیو مورد مواخذه قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدای آمریکا، به تازگی ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن یک زن به نام پرستو میگوید که سه سال توسط همسرش شکنجه شده است.

این زن که هم اکنون تحت حمایت خانواده و در منزل پدر و مادرش زندگی میکند میگوید: در طی این سه سال همسرم هر دو چشمم را نابینا کرده، بدنم را با آب جوش سوزانده، چندبار من را به دار آویخته، استخوان‌های دستم را شکسته، جای چاقو روی بدنم به وفور دیده می‌شود، گوش‌هایم آسیب جدی دیده و ….”

پس از انتشار این ویدیو وقتی پرستو به دستگاه قضایی مراجعه کرده، حمید مرانی، دادستان آبادان با پرخاشگری او را برای انتشار ویدیو مواخذه  کرده و به پرستو گفته است که “چرا با رسانه‌ها مصاحبه کردی؟”

پرستو دو فرزند دارد که همچنان دراختیار همسرش هستند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند