دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد

 


 طی روزهای گذشته و امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه، جمعی از سرمایه گذاران مجتمع آدینه رشت مقابل این مجتمع و ساختمان دادگستری گیلان، جمعی از اهالی روستا‌های تابعه دهستان‌های نصرآباد و علی آباد در اطراف یک واحد دامی واقع در نزدیکی این روستاها، شماری از دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران، گروهی از مالباختگان ریگان‌خودرو مقابل نهاد ریاست جمهوری و شماری از آسیب دیدگان جنگ ایران و عراق در مقابل ساختمان “بنیاد شهید”، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صداوسیما، امروز سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰، بیش از ۱۰۰ نفر از سرمایه گذاران مجتمع آدینه رشت در مقابل ساختمان دادگستری گیلان و سپس مقابل این مجتمع دست به تجمع اعتراضی زدند.

این تجمع کنندگان، نسبت به تاخیر ساخت این مجتمع که قرار بوده است در سال ۹۲ به آن‌ها تحویل داده شود، اما با گذشت ۸ سال از آن زمان هنوز نیمه کاره مانده است و به کندی پیش می‌رود اعتراض دارند.

ساخت مجتمع آدینه از سال ۸۸ آغاز شد و اکنون با گذشت ۱۲ سال حدود ۵۰ درصد پیشرفت کار دارد.

تجمع اهالی روستا‌های تابعه دهستان‌های نصرآباد و علی آباد

به گزارش صداوسیما، امروز سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰، جمعی از اهالی روستا‌های تابعه دهستان‌های نصرآباد و علی آباد در اطراف یک واحد دامی واقع در نزدیکی این روستاها دست به راهپیمایی و تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، آن ها خواستار توجه و اقدام فوری مسئولان در خصوص دفع غیربهداشتی فضولات دامی یک واحد گاوداری که بدون در نظر گرفتن شرایط زیست محیطی در نزدیکی این روستا‌ها و چاه‌های آب آشامیدنی و قنوات احداث گردیده هستند.

آن ها خاطرنشان کردند که تا بحال بار‌ها و بار‌ها با نامه نگاری، مراجعه به بخشداری، فرمانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف و دیگر دستگاه‌های مسئول این مسئله را مطرح و پیگیری نموده اند، اما متاسفانه اقدامی در جهت رفع این مشکل برداشته نشده است و مردم به دلیل آلودگی هوا، آب آشامیدنی و کشاورزی و از بین رفتن محصولات کشاورزی و به خطر افتادن سلامت خود چاره‌ای جز تجمع اعتراضی نداشته اند.

تجمع دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران

به گزارش آفتاب نیوز، طی روزهای گذشته شماری از دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این دانش آموزان دلیل تجمع خود را اعتراض به گرانی بیش از اندازه کتب درسی مورد نیاز و کتاب‌های تستی و کمک درسی دانش آموزان کنکوری عنوان کردند.

تجمع مالباختگان ریگان‌خودرو

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰، گروهی از مالباختگان ریگان‌خودرو در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

به گفته این تجمع کنندگان؛ درحالیکه بیش از سه سال از زمان پرداخت وجه ازسوی آن ها گذشته است تاکنون خودرویی به آن ها تحویل داده نشده است.

تجمع آسیب دیدگان جنگ ایران و عراق

به گزارش منوتو، امروز سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰، گروهی از آسیب دیدگان جنگ ایران و عراق، در مقابل ساختمان “بنیاد شهید” دست به تجمع زدند.

آن ها دلیل تجمع خود را عدم تکمیل پروژه سفیر بنیاد شهید پس از گذشت ۱۰ سال، عنوان کردند.


مواد اعلامیه جهانی حقوق بشر

ماده ۸- رعایت حقوق انسانی توسط قانون

ماده ۲۲- حق امنیت اجتماعی، فرهنگی و مالی

ماده ۲۳- حق امنیت کار

ماده ۲۹ حق مسئولیت نسبت به جامعه 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند