تعیین زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی

 

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی، متهم سیاسی در تاریخ ۹ خردادماه در شعبه ۱ دادگاه انقلاب بندرماهشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زمان و شعبه جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی، متهم سیاسی تعیین شد.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مجید خادمی در تاریخ ۹ خردادماه در شعبه ۱ دادگاه انقلاب بندرماهشهر به ریاست قاضی سیدمهران مهمان نواز برگزار خواهد شد.

مجید خادمی به همراه مهران قره باغی در تاریخ ۲۸ دیماه ۹۸ توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد در بهبهان منتقل شد. این شهروندان حدود ۱ ماه بعد با پایان مراحل بازجویی به زندان این شهرستان منتقل شدند.

آنان چندی بعد از بابت اتهامات “فعالیت تبلیغی علیه نظام، مشارکت در تخریب و احراق اموال عمومی، مشارکت در اخلال در نظم عمومی، مشارکت در ساخت مواد ناریه غیرنظامی، عضویت در یکی از گروه‌های مخالف نظام (سازمان مجاهدین خلق ایران) و افساد فی الارض” در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان مورد تفهیم اتهام قرار گرفتند.

پیش از ارسال پرونده به دادگاه انقلاب ماهشهر، برای هر یک از این افراد قرار وثیقه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی تعیین شده بود.

آقای خادمی نهایتا در تاریخ ۲۵ خردادماه  ۱۴۰۰ با تودیع قرار وثیقه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

مجید خادمی، ۳۰ ساله و از اهالی روستای تیله کوهی از توابع شهرستان بهبهان واقع در استان خوزستان است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دادخواهان سلامت علیه علی خامنه ای و حسن روحانی اعلام جرم کردند